Skräck film

Som utlovat ska jag (Den bästaste och vackraste i busgruppen!) lista topp fyra med mina favoritskräckfilmer!
Nummer 4:
Eftersom jag inte har sett denna filmen så kan jag inte veta hur den är...
men hur ska man kunna ha en lista utan den läskigaste skräckfilmen ever!
Jag ger er, på plats nummer4: "The Shining"
Plats nummer 3: Denna film har jag sett, den är inte sådär jätte läskig men den är ganska bra,
på plats nummer 3:
"The Grudge"
Plats nummer 2: Plats nummer 2 hålls av en av mina favorit filmserier någonsin,
denna filmserien är tyvärr inte direkt läskig utan mer äcklig.
Plats 3:
"Saw 1-7"
Innan vi går till plats nummer 1, vill jag visa er några skräckfilmer som
inte kom med på listan men som ändå förtjänar en hyllning!
"A nightmare on Elm street"

En anna film, som inte är särskilt bra, utan mer skrattredande är
"House of wax"
Och såklart, allas favorit:
"Scary Movie"
Nu till plats nummer ett!
Denna filmen är sjuk! SJUK! inte nog med att de mördar, jag är sjukt rädd för mördaren.
Jag ger er film nummer 1
"The ring"
Läskigt...
Imorgon väljer jag de 4 bästa skräckfilms mördarna!
Ses då alla busar!
Kram från

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0