Jag är inte rädd för russin!

Bara för att det går mot ett nytt år så får ni en liten buslåt....


ehm...

En grej som jag har tänkt på lite grann... Vi är FYRA stycken som bloggar på den här bloggen, och de som har EN EGEN blogg, bloggar mer än oss... haha.
Kände bara att ni var tvugna och veta liksom :)

suris häär!

Jag undrar... VART ÄR SNÖN?!
Det är snö i typ hela Sverige förutom lille västkusten, TYPISKT!
Det blir INGA (typ) julkänslor om det inte är snö, hallå eller? När ska det börja snöa häär?
Det är sååå tråkigt utan snö, ingen snö = ingen jul...
Om jag har tur så är det snö i Norrköping, där jag ska fira jul iår. Kanske, kanske inte. Men det lär vara mer snö där än här, alltså bara lite fjun liksom...
Nu ska jag dansa snödansen.. ;)
Hejdå!
Bus och kram!
OCH HA EN RIKTIGT GOD JUL ♥♥

Julafton


skada

Ledsen att jag inte bloggat på länge.... har helt ärligt glömt bort det....
vill ni veta vat jag har haft för mig?
Ja, då får jag väl berätta.
Om ni inte redan visste det så är jag en väldigt STOR idrottsgalning och min absoluta favoritsport är handboll... men på handbollsträningen i torsdags gick det inte särskilt bra... jag skade mitt knä och satt på akuten hela kvällen och det visade sig att jag hade ett uttänjt ledbland och nu är jag dömd att hoppa på kryckor i 5 - 7 dagar...
Wawawawaaaaaaa!
Det värsta var att idag var det lokalt Luciafirande i våran lilla håla här hemma. och det måste ha varit världens första Luciatåg med en tomte på kryckor.... Även fast jag var väldigt söt så föredrar jag att inte hoppa på kryckor! ;)
Ha det bra och busa lungt puss och kram

RSS 2.0