Lazy sunday

natural beauty... ;)
God kväll!
Idag har jag inte gjort många knop... datan har varit min vän hela dagen, förutom imorse då internet inte fungerade. yeey! :(
Men jag har iallafall lagt in alla bilder från London in på datan nu. Jag har varit för lat för att göra det innan. Latmask. Soffpotatis.
Men vi höres!
Bus o kram! ♥

julkänslor


( bilder från: www.weheartit.com)
julstämning i hela min själ just nu ;)
nä, men vill verkligen ha jul NU!

Lördag

Yeey, är på otroligt glatt humör idag som ni ser! Nä, men lite glad är jag väl allt. Idag ska jag ine göra ett skit. Är så himla trött på helgerna!
Men iallafall så ska jag göra dehär idag:
✔ Städa mitt rum...
✔ Köpa godis
Kanske hyra en film
Titta på julklappar på nätet, får se om jag hittar något ;)
✔ Vila ut... (framför en film, med godis! Hur bra låter inte det?! Vädret är ju inte direkt bra, så atte...)
.
Hejdå, nu ska jag snart äta mat. Är så hungrig!
Bus o hej! ;)

;)

300269_275958329111633_199543550086445_850896_477412988_n_large_175193951_large

busbusbus och bus

haha idag kör vi på busdagen tycker jag. haha ne idag  busar vi med Evelina som har kommit tillbaka efter att ha varit sjuk:( inte kul så nu passar vi på, så blir hon på bra humör :D
Det var ju ett tags sen jag skriv här som ni kanske har märkt haha.
men nu ska jag dra för Evelina börjar bli rastlös hahaha
buskramar buslinnea :D

meningslöst inlägg.--

hej hej! här kommer två busiga tips eftersom jag är så busig i dag. för jag ska på breaking dawn part one!
♥ Om du vill ha en egen namn-signatur som jag och vissa andra har i busgruppen så klickar du här. När du väl har hittat en stil som du gillar är det bara att print screena och klistra in i paint.
♥ Om du vill få en justin bieber smiley på facebook chatten så är det bara att skriva in ":putnam:" haha.
hade inget och göra men ber om ursäkt för detta tråkiga och bild lösa inlägg.. :)

Ja!

För er som kanske inte visste det så är jag och BusMaja, 2 väldigt stora Twilight fan. Vi ska se den nya filmen kl 19:30 ikväll. Här nedanför hittar du min nedräkning.
Gör din  egen nedräkning här.
Busa lungt
Kram

ilskan bubblar

Det är du, du som bara kom och trodde att du ägde världen. Du försöker trycka ner mig men jag försöker visa mig stark. Fyfan, jag hatar dig verkligen! Du kommer aldrig att vinna över mig. Jag kommer inte ge mig. Jag kommer göra mitt allra bästa för att bevisa att du har fel. Att det du gör inte är snällt. Men eftersom jag inte vill hänga ut någon, inte ens DIG, så säger jag inte vem du är...

omringad

yGtJVm
är lite omringad av päls just nu ;)
Sitter i soffan med pälsväst, pälskuddar och pälsfilt.... haha..

Glad/arg/glad/arg..? (jag är glad!)

IoMZrh
Som sagt, Busgruppens nya favoritprogram!
Just nu sitter jag med Evelina och dricker festis och äter pepparkakor. Livet är allt bra gott nu :)
No och teknik, sedan slutar vi! :D Då blir det hem och lata sig sedan träning halv 8 !
Bus o kram!

Våran busiga rörelsebild

U_KyG2
Vårat nya favoritbusprogram! Gör din egna gif här.

Rött hår?

EObQUg
Nope. Jag har inte slingat mitt hår rött; Det är ett fjäder-örhänge..

Buslektion

Idag har vi varit oseriösa! (Som alltid!) Jag och BusOlivia tog några busbilder...
;) Nice va?

svar på yasmins kommentar

Hej mina busar!

Såg att vi hade fått en kommentar av "Yasmin" som löd:
hej skölpaddan stal ni från foki och haj muggen också.

BusOlivia skrev då:
Hittade detta på Weheartit.com, och ser inte det som något problem att jag har samma bild på min (o mina kompisars) blogg som någon på någon annan blogg.

Om jag ska vara ärlig så läser jag inte Fokis blogg, jag tog muggbilden och de flesta andra bilderna på detta inlägg från www.weheartit.com. Sen "stal" vi inte bilderna, vi lånade dom. Men vi ska tänka mer på att skriva vart vi har lånat bilderna ifrån om de inte är våra.

/BusMaja


du är vacker

Ååh! Vad jag blev superduperglad idag när jag såg detta flygåplan ligga på marken!
Jag kände bara för att lämna kalla Sverige och åka till ett varmare land med denna..

Jag har också skaffat blogg.se-appen så att jag kan göra inlägg vart som helst - när som helst.
Och om man skaffar den kan man också gå in på busbloggen.se med bara ett klick!
Tummen upp på det! Appen hittar du HÄR.

Men nu ska jag mysa och i morgon ska jag lyfta upp mitt humör med shopping tillsammans med moster-matildus!

Glöm inte att du är vacker! Pusspuss!

...


RSS 2.0